Možda ste se i Vi jedni od onih koji su se zapitali: Kako izabrati idealnog influensera za vaš brend?
Trenutno na društvenoj mreži Instagram postoji više od milijardu aktivnih korisnika. Da li mi to voleli ili ne, pojedinci su se vremenom izdvojili kao uticajne osobe čijem izboru velika većina veruje, a nazivamo ih influenserima. Influenseri su postali jedan od najbitnijih kanala internet komunikacije, hteli mi to da prihvatimo ili ne.
Evo konkretnih načina kako izabrati idealnog influensera za vaš brend
1. Pažljivo proučite istoriju influensera kao i publiku koja ga prati:
Pažljivo pogledajte koliko ljudi se zaista angažuje oko objava uticajne osobe, kakve objave je objavljivao ranije, a kakve sada. Takođe, pratite ga jedno vreme i sagledajte da li komunicira proizvode/usluge nekog od konkurenata i da li komunicira proizvode/usluge koji se kose sa vašom strategijom komunikacije. Postoji puno besplatnih alata preko kojih možete uvideti da li je influenser porastao odjednom iliti preko noći, što nam ukazuje na kupovinu pratilaca ili da li je profil rastao organski tj. normalnim putem. Jedan od besplatnih online alata je i socialblade.com preko koga grafički prikazano možete uvideti rast influensera.
2. Slušajte influensere:
3. Komunikacija je ključ uspeha:
Podelite tekst
Saznajte više o Aurora Digital Solutions, agenciji za digitalni marketing na linku OVDE